Zapraszamy 25 lutego o wsparcie na sprawie w Wadowicach

Rozprawa w dniu 25 lutego godz. 8:45 sala 310 Sąd Rejonowy w Wadowicach Wydział II Karny ul. Żwirki            i Wigury 9 Wadowice. Sprawa bezpodstawna, niezgodna z prawem, bez dowodów, świadków, oparta na pomówieniach, zdarzenie nie miało miejsca,w której zostałam obwiniona przez Policję, sąsiada Ryszarda Cimer i Sąd Rejonowy w Wadowicach o wykroczenie z art. 124 par. 1 k.w. tj. rzekome zalanie sąsiadowi kosiarki wodą, za której naprawę zapłacił 71,00 zł. Policja z Kalwarii Zebrzydowskiej wniosła wniosek o ukaranie mnie a Sąd Rejonowy w Wadowicach Sędzia tegoż Sądu Dagmara Szymecka (wielokrotnie wyłączana przez nas – mnie i moją rodzinę Ożóg od prowadzenia naszych spraw za brak obiektywizmu, ogromną stronniczość i niezgodne z prawem decyzje, błędy) uznała mnie winną i ukarała w wyroku zaocznym karą grzywny 200 zł          i naprawieniem szkody zwrotem kwoty 71,00 zł Ryszardowi Cimer. Od wyroku wniosłam sprzeciw i wyznaczono rozprawę na dzień 25 luty 2014r. Wniosłam także o przyznanie mi w sprawie obrońcy – adwokata z urzędu gdyż nie pracuję zawodowo, sprawuję opiekę nad schorowaną mamą i potrzebuję obrońcy do reprezentacji moich praw, jednak wniosek został rozstrzygnięty odmownie nie przyznano mi obrońcy bo jestem osobą młodą, wykształconą, piszę samodzielnie pisma do Sądu, a Sąd tylko osobą niezaradnym, chorym i starym wyznacza adwokata z urzędu, a nie mnie. Orzeczenie w sprawie wydała SSR Anna Nowak tak jak powyższy sędzia bardzo stronnicz, niezgodnie z prawem działająca w naszych sprawach (mam na to liczne dowody) przydzielona przez W-ce Prezesa Sądu Halinę Almert do prowadzenia mojej sprawy nie zgodnie z repetytorium (widziałam zarządzenie Sądu w tym zakresie).
Wobec powyższego proszę o zainteresowanie się moją sprawą i zainteresowanie innych osób tym bardziej, że sprawa ta nie jest jednostkowa i odosobniona wobec mnie i mojej rodziny Ożóg sytuacje niezgodnego z prawem, fałszywego oskarżania, pomawiania i niszczenia dobrego imienia miały miejsce już wcześniej i to przez Ryszarda Cimer, Policję, Prokuraturę i Sądy o czym wielokrotnie informowałam Państwa także na łamach stron w internecie.

1234

Skomentuj

