Komentujcie zostawiajcie ślad

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem ukazanym w Rzeczpospolitej . Wirtualna Polska umożliwiła komentowanie pod artykułem sprawy. Do boju Niepokonani niech zobaczą , że rośniemy w siłę.

Zapraszamy , oto link :

http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,15800599,wiadomosc.html

pr

3 responses to “Komentujcie zostawiajcie ślad

  1. Myślę, że gdyby ujawnić wszystkie przekręty prokuratorów wówczas nie byłoby komu ścigać przestępców. Niestety, ale Prokuratura chroni swoich pomimo, że dopuszczają się czynów zabronionych zawartych w Kodeksie Karnym (art.270, 271 czy 239 oraz inne chroniące przestępców z grona swoich dobrych znajomych).

  2. Joanna Sadurska – prokurator prokuratury rejonowej lublin północ, 2010 rok, sygnatura 1775/10. ja zeznaję,że mąż ( prawnik) pobił syna. i że może by biegły psycholog dziecko przesłuchał. ona, że ja nie będę jej mówić co ma robić. do protokołu idzie to, co chce pani prokurator. ja jej, że tego nie podpiszę. ona, że muszę. no to podpisałam. sprawę umorzono. kilka tygodni później mąż na oczach syna złamał mi nos. bezkarność. pani joanna sadurska umorzyła sprawę za znieważenie policjanta na służbie – zamknij się psie, bardzo głośne w mediach. również sprawę bitej żony policjanta, który uczył pięciolatka strzelać z glocka! o mojej gehennie dobrze wiedzą w prokuraturze generalnej. są obdukcje, nagrania i tolerancja dla przemocy w rodzinie prawnika. toczy się proces karny, wniosłam akt subsydiarny. ale chełmska prokurator – magdalena wieczera wnosła pismo, żeby sąd umorzył postępowanie, bo za trzykrotne złamanie nosa, żeber, oraz depresję u ofiary przemocy NIE MÓWIĄC JUŻ O DEMORALIZACJI DZIECKA prawnik z nie odpowiada. będziecie się Państwo kiedyś za swoje zachowanie wstydzić, bo to jest chora sytuacja, na która ja się nie godzę. a sprawca grozi mi śmiercią i kopie w drzwi.

Skomentuj

