Śmierć na życzenie urzędników skarbowych!

Ile jeszcze musi być prób samobójczych? podpaleń? utopień? i innych aktów desperacji? … aby władza państwowa zaczęła rozwiązywać realne problemy społeczeństwa a nie zajmować się sama sobą?

Ile jeszcze bezduszni urzędnicy państwa dokonają bezdusznych aktów podłości w stosunku do zwykłych obywateli aby ktokolwiek zwrócił uwagę na problem – URZĘDNICZEGO PRAWA DO BEZPRAWIA.

„Dodatki stałe nie motywują pracowników do lepszej pracy i trzeba je w całej administracji zlikwidować. Obecnie pensje urzędnicze przyznawane są za samo przychodzenie do pracy, a nie np. za liczbę poprawnie wydanych decyzji”

dr Stefan Płażek z Katedry Prawa Samorządu Terytorialnego UJ

SCAN0064

9 responses to “Śmierć na życzenie urzędników skarbowych!

  1. Doprowadzono mojego Tatę do obłedu, zniszczono nam rodzinę. Pozbawiono nas normalnego życia. Ewidentnie dążono do przejęcia majątku mojego Taty który przez Urzędników Urzędu Skarbowego oszacowano na 315 tys zł co napisano w postanowieniu. Majątek wart jest znacznie więcej. Kto za tym stoi i kto zamierzał przejąć nasz majątek. Kto przyczynił się do śmierci mojego Taty??? Pytam bezdusznych i nieludzkich urzędników Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze???

    • każdy wie ze US i ZUS to w Polsce najwięksi złodzieje. Różnica jest tylko taka że robią to w biały dzień pod przykrywką państwa. Jak dalej tak bedzie to wszyscy wyjadą z tego kraju i urzędasy zostaną sami dla siebie

    • Witaj Patryku, jestem Paweł Wilk, z Jeleniej Góry. Właśnie obecnie US robi to ze mną, co robił z Wami. Za wszelką cenę chce odebrać elektrownię wodną, odciąć od źródeł dochodu.
      Przyznam, że po tych tragicznych dla Was wydarzeniach powiedziałem prosto w oczy poborcy skarbowemu, który chciał „zabezpieczyć” elektrownię wodną na poczet jeszcze nieznanych dokładnie zobowiązań (oni uważają, że to jest ok 200 tysięcy, ale ani postepowanie nie zostało zakończone, ani nie rozliczono wszystkiego dokładnie) . … tak więc powiedziałem mu, że choć jestem człowiekiem z natury życzliwym to od soboty, od kiedy dowiedziałem się o Waszej tragedii, nie lubię jego i jemu podobnych. Obecnie próbuję walczyć, ale przyznam, że ta bezduszna mordercza machina nie jest łatwa do przeżycia. Mam dwójkę małych dzieci i wspaniałą żonę.
      Jeżeli czegoś potrzebujesz Ty i Twoja rodzina, pomocy prawnej, wsparcia, czegokolwiek, daj znać. Jestem na facebook – Paweł Wilk. Poszukam tam Ciebie.

      • Proszę się nie poddawać , więm , że to tylko słowa , ale jestem z Wami 🙂 , mnie też nękały kontrole US i Urzędu Celnego w Jeleniej Górze . Zapłaciłam karę , ale jestem bankrutką , pozdrawiam serdecznie .

  2. podajcie proszę jakieś namiary na siebie. Adres siedziby stowarzyszenia. Podziałamy i zrzeszymy ludzi w Jeleniej Górze. Chcemy przygotować manifestację i zebrać conajmniej 200 osób.

  3. Zadzwonimy. Pora wziąć sprawy w swoje ręce. jak widzisz nagłośnienie tej sprawy pokazuje że u nas w Jeleniej Górze mamy wiele przypadków działania tej instytucji.
    Niech wszyscy co są gnojeni przez US i UKS w Jeleniej Górze zgłoszą się do Stowarzyszenia.

  4. Patryku polecam podać to do UWAGA w TVN albo INTERWENCJA Polsat oni pomogą naprawdę i wielkie współczucie dla waszej rodziny i dla cb.

Skomentuj

