RMF 24 Rey: Cały czas muszę udowadniać , że jestem niewinny!

Paweł Rey to przedsiębiorca z Krakowa, którego historia była inspiracją do powstania scenariusza filmu „Układ zamknięty” w reżyserii Ryszarda Bugajskiego. Paweł w wywiadzie udzielonym dla radia RMF 24 opowiada o polskim wymiarze sprawiedliwości, prokuraturze, która jest zepsuta do szpiku kości.Zapytany jak to jest oglądać swoją historię na ekranie kina? -odpowiada. Nie do końca jest tak, że to jest moje życie. To jest życie takich jak ja. Naprawdę wielu bezimiennych, mocno skrzywdzonych przez system, który krzywdzi i przede wszystkim chroni sam siebie.My stworzyliśmy stowarzyszenie o nazwie „Niepokonani 2012” i bardzo mocno zajmujemy się tym, żeby doprowadzić jednak do zmian. Zarówno ustawowych, jak i mentalnościowych. Świadczymy też pomoc prawną. Czasem dobrą rozmową wystarczy kogoś wesprzeć. To jest troszkę wstydliwe dla tego państwa, tego systemu, który w ogóle nie zakłada pomocy takim osobom jak ja

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami oto link:

http://www.rmf24.pl/kultura/news-rey-caly-czas-musze-udowadniac-ze-jestem-niewinny,nId,955170

 

Skomentuj

