Układ Zamknięty: wywiad z Magdaleną Kumorek

Mocno do mojej wyobraźni przemawia pod tytuł : ” Jutro mogą przyjść po Ciebie”. Nie chciałbym się jutro rano obudzić z tym zdaniem na ustach -mówi Kumorek.  Rola, którą otrzymałam divy operowej jest bliska mojemu sercu, jako osoba śpiewająca sprawiła mi dużą przyjemność. Gra z takimi znakomitościami jak Janusz Gajos była czystą przyjemnością. Mam nadzieję, że po wyświetleniu filmu Układ Zamknięty i nagłośnieniu tego typu problemów,  spraw zostanie wykorzystana, i nastąpi jakiś zwrot. Utożsamiamy się również ze słowami pani Kumorek i liczymy na zmiany.Rozmowa z Magdaleną Kumorek przeprowadzona przez Marcina Kołodziejczyka i Andrzeja Żuroma ze Stowarzyszenia Niepokonani 2012.

Zapraszamy do obejrzenia materiału oto link: http:

Skomentuj

