Kalenadarz najbliższych powiatowych konwencji „społeczności NIEPOKONANYCH”

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pragniemy wszystkich serdecznie zaprosić na cykl powiatowych konwencji inicjujących powstanie lokalnych, oddolnych i spontanicznie organizowanych „społeczności NIEPOKONANYCH”.

 

 

Poniżej znajdziecie Państwo dane najbliższych spotkań:

  • 25.10  godz. 17.00 – powiatowa konwencja „społeczności NIEPOKONANYCH” z Kalisza i okolic.

– miejsce: Niedźwiady, Bursztynowy Dwór

– kontakt i informacje: Zdzisław Wisny nr tel 664-40-40-62

  • 26.10 godz. 17.00 – powiatowa konwencja „społeczności NIEPOKONANYCH” z Turku i okolic.

– miejsce: Szadów Księży, Zajazd Europejski

– kontakt i informacje: Zdzisław Wisny nr tel 664-40-40-62

  • 27.10 godz. 16.00 – spotkanie „społeczności NIEPOKONANYCH” z rejonu Chorzowa i innych górnośląskich miejscowości z członkami Stowarzyszenia Poszkodowanych Przedsiębiorców RP

– miejsce: Chorzów, ul. Harcerska 3, Hotel Skaut

– kontakt i informacja: Wojciech Zatorski nr. tel 602-387-840

  • 16.11 – spotkanie „społeczności NIEPOKONANYCH” z powiatów: Wieluń, Pajęczno, Wieruszów.

– miejsca jeszcze nie potwierdzone – będziemy te dane uaktualniać

– kontakt i informacje: Franciszek Widera 606-774-701

  • Kolejne spotkania są w fazie ustaleń i planowania – będziemy o nich systematycznie informować na naszej stronie

WSZYSTKICH CHĘTNYCH SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

We wszystkich sprawach dotyczących organizacji powiatowych konwencji „społeczności NIEPOKONANYCH” prosimy o kontakt z Agatą Korycką – mobile: +48 518 959 049. Zachęcamy też do prowadzenia korespondencji za pomocą naszego formularza znajdującego się w zakładce ‚kontakt”

5 responses to “Kalenadarz najbliższych powiatowych konwencji „społeczności NIEPOKONANYCH”

  1. Myśle że nie wszyscy mają internet i dobrze by było umieszczenie informacji dotyczacej na słupach ogłoszeniowych nie wiem czy mam takie informacje umieścić, a na pewno więcej zainteresowanych by przybyło.

  2. Dzisiaj dotarłem do Bursztynowego Dworu w Niedźwiadach pod Kaliszem o godz 15.00. Jechałem z Gostynia Wlkp (około 100 km). przez prawie 2 godziny. W oczekiwaniu na spotkanie ‚Niepokonanych”zjadłem dobry obiad i przejrzałem solidnie najnowszy numer „Działkowca” Zaniepokojony bezruchem na sali zadzwoniłem do organizatora o 17.01. Przedstawiłem się i w odpowiedzi otrzymałem odpowiedż ,że spotkykamy się jutro o 17.00. łzy o mało pokulały mi sie . byłem zły na siebie . Pomyliłem sie o jeden dzień a tak bardzo zależało mi na tym spotkaniu. Nie mogę jutro ani pojutrze dojeczac.w te strony. Zycze Wam skuteczności i sprawności w obradach.Jestem z Wami,chociaż na mojej prowincji czuje się osamotniony i wykluczony. Pozdrawiam Was serdecznie,
    Dionizy Justyn Talaga

    • Szanowny Panie Dionizy!
      Bardzo mi przykro, że się nie udało nam spotkać. Proszę być jednak cierpliwy bo i do Gorzowa dotrzemy. Może Pan chciałby zająć się organizacją społeczności NIEPOKONANYCH w okolicach Gorzowa? Może Pan liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie!
      Pozdrawiamy
      NIEPOKONANI

  3. W Wieluniu chciałbym być-bo najbliżej mnie,proponuję też Sieradz a w Gminie KLONOWA na 100% załatwię salę a i być może jakiś poczęstunek!!!
    YOUTUBE: januszpijankaklonowa/FACEBOOK: janusz pijanka /YOUTUBE: nasz czlowiek ze swiata

Skomentuj

